Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vitaria eeterij Family Bakkum. Meer weten? Ontdek meer
Donny
23 jun 2026 om 20:19
altijd top!
Joey
22 jun 2026 om 20:20
Eten smaakte goed. Snel bezorgd. Helemaal top!
Jos
13 jun 2026 om 11:06
Hebben niet alles geleverd wat besteld en betaal was.En dat is al de 2de keer.
Annette
11 mei 2026 om 16:07
Na een aantal maanden wat mindere loempia's te hebben ontvangen, waren deze weer als vanouds, super lekker! en ook de frites met schil waren heerlijk. Bovendien was alles goed warm, kortom, genoten!
caroline
23 apr 2026 om 21:23
It was really amazing, very delicious! Thank you
J
18 apr 2026 om 23:14
Bezorger is zo snel dat ik nog moest blazen op de patat! top!
Michel
30 mrt 2026 om 14:24
Kapsalon bestond alleen uit patat met een beetje shoarma, beetje kaas zat vastgeplakt aan de deksel. Zeer matig, weinig smaak. Lauw ook. Extra erbij besteld patat en een bami schijf, patat was slap. Bamischijf trouwens wel goed
S
15 mrt 2026 om 20:45
Toppers!!
Monique
12 mrt 2026 om 21:48
was prima. patat iets te knapperig
Jmn
13 feb 2026 om 23:02
altijd goed bij hun en vriendelijke mensen